fbpx

Általános Szerződési Feltételek

Kezdőlap : Általános Szerződési Feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

A jelen általános szerződési feltételek („ÁSZF”) a Kozma Barnabás ev. („Üzemeltető”), és az Üzemeltető által a http://fleurgift.hu, http://fleurgift.com címeken elérhető kereskedelmi oldal („Fleur gift&box webáruház”) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások (továbbiakban Szolgáltatás) igénybe vevője („Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek), valamint minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Fleur gift&box webáruházon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató:

Kozma Barnabás ev. (Fleur gift&box), mint a Fleur gift&box webáruház üzemeltetője
Székhely: 1024 Budapest, Ady Endre utca 19. C lph. I/8.
Adószám: 55709620-1-41
E-mail: info@fleurgift.hu

A Fleur gift&box webáruházában a vásárlás regisztrációval történhet. A regisztrált adatokon felül a rendelésk leadásakor minden esetben a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Az Ügyfél a Fleur gift&box webáruházban történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Fleur gift&box webáruházban közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Az Üzemeltetőt nem terheli felelősség

  • az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért;
  • az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Üzemeltetőnek felróható okból hozzáférhetővé válik;
  • a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért.


A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, melyet Ügyfél a rendelés feladásával elfogad.

A webáruházban kapható termékek árai érvényes fogyasztói árak. Üzemeltető kijelenti, hogy kisadózó és ÁFA mentes számlát állít ki.

A Fleur gift&box webáruházban szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. Amennyiben technikai okok miatt téves ár (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra) jelenik meg a Fleur gift&box webáruházban, az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Amennyiben már nem kapható termék jelenik meg a Fleur gift&box webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt Üzemeltető egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeresi Ügyfelet. Az ilyen megrendeléseket csak az Ügyféllel  való egyeztetés után, beleegyezésével veszi érvényesnek az Üzemeltető.

  1. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK

A webshopunkban kiválasztott termékek házhozszállítással, futárszolgálattal Webshippy közvetítőn keresztül érhetők el. A termékek házhozszállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk. 

A Fleur gift&box webáruházban az alábbi szállítási módok érhetők el:


Futárszolgálat

A megrendelt csomag kiszállítása az Ügyfél által megadott címre vagy csomagpontra.

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-5 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet). A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a Webshippy közvetítőnek. Újabb értesítést a csomag összeállításakor, majd a kézbesítés napjának reggelén küldünk. A kiszállítást a futárszolgálat reggel 8 és 17 óra között végzi.

A csomagok pontos kiszállítását a Fleur gift&box nem tudja befolyásolni, a csomagokat a Webshippy által szerződött futárszolgálatok az adott napon összegyűlt címlista legoptimálisabb teljesítése mentén végzik. A GLS ügyfélszolgálatának telefonszámán (0629-88-66-40) lehet időpont módosítást kérni. A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot, mely segítségével Ügyfél nyomon kókövetheti a csomag útját, illetve időpont módosítást kérhet.

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1490 forint.

Fizetési módok futárszolgálattal történő szállítás esetén:

  • A futárnak utánvéttel készpénzben a csomag átadásakor. Online bankkártyás fizetés, melyet Ügyfél a megrendelés leadásakor kezdeményezhet.
    Kártyaelfogadó partnerünk a SimplePay, melyen a következő kártyatípusokat használata biztosított: VISA, MASTERCARD, MAESTRO. A megrendelés feldolgozását az Üzemeltető csak az összeg beérkezése után kezdi meg.
  1. A WEBSHOPON KERESZTÜL VALÓ VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI

A webáruházban a rendelés regisztrált felhasználóként adható le.

Regisztráció a vásárlás előtt:

Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában a BELÉPÉS gombra kattintva lehetséges: itt a Regisztráció gomb megnyomásával, a kért adatok megadásával lehet regisztrálni. A regisztrációról rendszerünk egy automatikus levelet küld az Ügyfél által megadott e-mail címre, melyben a regisztrációt aktiváló linket található. (Fontos: a regisztrációt megerősítő e-mail sokszor a Promóciók vagy Spam mappába érkezik, így érdemes ezeket is ellenőrizni.)

A rendelés menete:

  1. A termék(ek) kiválasztása: A menüben található termékkategóriák segítségével kiválaszthatók a megrendelni kívánt termék(ek). A termék kisméretű képére kattintva látható az adott termék további adatait és nagyobb fotóját. Ezen az oldalon megadható a megrendelni kívánt darabszám, majd a ’Kosárba teszem’ gombra kattintva hozzáadható vásárlói kosárhoz. Regisztrált felhasználók esetében a vásárlói kosarat megőrizzük, így az összeállított terméklista egy későbi belépés során is elérhető lesz.
  2. Rendelés:A megvásárolni kívánt termékek kiválasztása után a jobb felső sarokban található ’Kosaram’ linkre kattintva véglegesíthető a rendelés, majd a szállítási, számlázási és személyes adatok, illetve a vásárlás fizetés módjának megadása után a ’Rendelés feladása’ gombra kattintva adható le rendelés.

Fontos, hogy a termékek elérhetőségét csak a megrendelés feldolgozásakor tudjuk ellenőrizni. Amennyiben valamelyik termékünkből nincs megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel, a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően.

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 24 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Az ÁSZF fenti 1. pontjában részletezett esetekben az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről az Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Üzemeltető haladéktalanul visszatéríti.

  1. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEI

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a fogyasztónak minősülő vásárló az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a Fleur gift&box székhelyére. A Fleur gift&box áruház kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltéget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban az Ügyfélnek kell gondoskodnia, és ennek költségét viselnie.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja elállási jogát.

Amennyiben az elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Fleur gift&box kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 15 banki napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 

  1. SÉRÜLT, HIBÁS TERMÉK JAVÍTÁSA / CSERÉJE

A Fleur gift&box arra törekszik, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Amennyiben azonban a termék mégis gyártási hibás és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, úgy azt a székhelyünkre visszaküldve, számla ellenében kicseréljük, azaz másik terméket küldünk helyette, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, a termék árát az Ügyfél által megadott bankszámlára visszautaljuk.

Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is ) meg kell őrizni és a bejelentést az átvételtől számított 3 munkanapon belül meg kell tenni. A bejelentés emailben tehető meg, az info@fleurgift.hu email címen, jelezve a levélben a rendelésszámot, a sérült vagy törött termékek megnevezését és darabszámát, és fotókat a sérült termékekről. A futársszolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát, de a teljes kivizsgáláshoz szükségünk lehet kárszemlére is. A bejelentést az átvételt követő három munkanapon belül kell megtenni, ha az átvételnél nem készült kárjegyzőkönyv.

Minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezelünk, és a sérült termékeket (amennyiben van még készletünk) díjmentesen újra elküldjük. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, a sérült termék árát visszautaljuk.

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük, amennyiben a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavításra, illetőleg a kicserélésre 15 napon belül sor kerüljön. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt Vevő egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

Felelősség korlátozása: A Fleur gift&box nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

  • Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a Fleur gift&box weboldalára, ott megrendelést adjon le.
  • Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
  1. ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

A Fleur gift&box webáruház egyes adatkezelési tevékenységére vonatkozó adatkezelési tájékoztató a weboldalon az „Adatvédelemi szabályzat” menüpont alatt található.

A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást:
E-mail: 

Telefon: 0630 410 9412

Csomagjaink összeállítását és termékeink kiszállítását a Webshippy Fulfillments Kiszervezett Webáruház Logisztikai Szolgáltató végzi.